Effektiv kommunikasjon – For å få selvtilliten til å lede andre, må du være klar over din egen kommunikasjonsstil og hvordan den påvirker andre.
Hvordan du reagerer og handler har ulike konsekvenser avhengig av hvem du møter.
Du får med deg:
- Et helhetsbilde av ulike personligheter og teorier bak.
- Reflekter over din egen personlighet.
- Verktøy: Så hvordan du kan tilpasse deg for å kommunisere vellykket.
Gjennomfør i ditt eget tempo
Studer i eget tempo, når du vil, hele døgnet. Pause, ta notater, gjenta, logg ut og logg inn slik du vil når det passer deg best.
E-læring med praksis
Vi tilbyr en e-læringsopplevelse som inkluderer interaktiv praksis. I tillegg til videoer, bilder og tekst gir vi deltakerne muligheten til å trene sine nylig oppnådde ferdigheter gjennom interaktive simuleringer basert på virkelige situasjoner og hendelser.
Denne praksismetoden ligner på hvordan piloter gjennomgår simulerte øvelser, noe som kan gi oss en unik posisjon på markedet sammenlignet med andre utdanningsbedrifter innen samme bransje.
Hvordan fungerer dette?
Kurset blir sendt til den oppgitte e-postadressen sammen med en individuell lenke for innlogging. Alt innhold er tilgjengelig på nett og kan benyttes i løpet av en periode på 12 måneder. Dette gir deg muligheten til å øve og repetere så ofte du ønsker, selv etter at kurset er avsluttet. Du trenger ikke å anskaffe ekstra kursmateriell, da all nødvendig informasjon finnes online. Etter fullført kurs blir det automatisk utstedt et personlig sertifikat til deltakeren.
Digital utdanningscoach
En virtuell coach (Susanne) er til stede og veileder kursdeltakeren gjennom hele utdanningen.
Forkunnskaper
Ingen forkunnskaper er nødvendig.
Kvalitetssikret
Beste Praksis – Laget av kursledere med over 20 års erfaring.
Hvorfor på nett?
✓ Ikke tenk på reiser og hotell
✓ Studer når, hvor og hvordan du vil
✓ Mer effektiv læring
Studier viser at du kan huske 6-7 ting uten å bli påminnet igjen, dette betyr at tradisjonell klasseromstrening ikke er så effektiv som mange tror. Det er derfor bedre at du deler opp læringen over tid og bruker kunnskapen direkte på arbeidsplassen mens du lærer.